Hoće li BPM koji je primarno korišten kao 'instrument' za kontinuirano unaprjeđenje, automatizaciju/informatizaciju i standardizaciju, kao takav, moći održati svoju poziciju kao etablirana disciplina u menadžmentu u ovom tipu (digitalnog) poslovnog okruženja koje zahtjeva visoku razinu agilnosti i inovativnosti? Odnosno, kako se BPM mijenja?
Kako tehnološki razvoj (specifično razvoj pametnih uređaja i interneta stvari) utječe na očekivanja korisnika informacijskih sustava s jedne strane, a kako na mogućnosti prilagodbe tih sustava korisnicima s druge strane? Odnosno – kako iskoristiti potencijal tehnologija za prikupljanje i pohranu podataka o korisnicima i procesima u kojima korisnici sudjeluju za poboljšanje ukupnog korisničkog iskustva?
Treće pitanje koje smo postavili je: kako iskoristiti rezultate istraživanja o upravljanju korisničkim iskustvom i tehnologijama za prikupljanje i pohranu podataka o korisnicima i procesima u praktičnom smislu? Odnosno - koje područje karakterizira snažna potreba razvoja smjernica, metoda, alata i primjera korisniku orijentiranih informacijskih sustava?